4PLAIM؛ یا آمیخته خرده فروشی چیست؟

 

 

مشتری، فروشگاه ما رو انتخاب نمی کنه چون از دید اون فروشگاه ما، قدیمی به نظر می‌رسه. 

مشتری، فروشگاه ما رو انتخاب نمی کنه چون به محض ورود به فروشگاه ما، دچار سردرگمی و تشویش میشه. او دوست داره همه چیز رو در جای خودش ببینه و بدونه به دنبال چه چیز میگرده.
مشتری، به فروشگاه ما نمیاد چون ویترین های ما زیبا و جذاب نیست و نمیتونه به درستی ما و محصولاتمون رو به مشتری معرفی کنه.

راه حل را ما به شما می گوییم: فراگیری اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی

برای رسیدن به هدف، نقشه ای نیاز داریم تا در کمترین زمان ممکن و با بیشترین اثربخشی، به نتیجه دلخواهمون دست پیدا کنیم. مدل منحصر بفرد 4PLAIM، که نخستین بار، دکتر وحید نثائی در کتاب "اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی" خود با همین عنوان، مطرح کرده است،  همون نقشه راهیه که به فروشگاه داران، صاحبان رستورانها، بوتیکها، هایپرمارکتها و . کمک می کنه تا کسب و کار خودشون رو جذابتر، مشتری پسندتر و به روزتر کنند.

آمیخته خرده فروشی یا فور پی لایم، یک مدل جامع بازاریابی فروشگاهیه که  از سرواژه فعالیتهای مهم زیر گرفته شده؛ 
1- نیروی انسانی Personnel
2- محصولات Products
3- قیمتگذاری Pricing
4- تبلیغات و پیشبرد فروش Promotion
5- موقعیت فروشگاهی Location
6- عناصر فضای داخلی Atmosphere
7- برنامه ریزی فضای داخلی Internal Planning
8- نمایش محصولات Merchandising

 

 

برای ایجاد یک تجربه دلپذیر در فروشگاه داری، لازمه تا بیشتر از قبل به مشتریامون نزدیک بشیم. 

 

برای مطالعه موضوعات جذاب دیگر، به آدرس اینستاگرامی زیر مراجعه کنید:

https://www.instagram.com/nessaei_ems/

 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : فروشگاه ,فروشگاهی ,مشتری، ,فروشی ,خرده ,آمیخته ,آمیخته خرده ,خرده فروشی ,فضای داخلی ,چیدمان فروشگاهی ,مشتری، فروشگاه
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دکوراسیون در قم خنده های حباب در باران ـ حبیب حسن نژاد هندوانه علمی ـ سیاسی انواع ژنراتور های شرکت آروا رمز ارز و ارز ديجيتال Kathy خوشمزه ترین مزه ها